.
تبلیغات
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت
لجنــــــــــــــــــــــد گیمـــــــــــــــز
 

Heroes Arena – میدان نبرد قهرمانان بازی خاص، فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در سبک بازیهای اکشن و نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی uCool برای اندروید است که به درخواست جمعی از شما عزیزان جدیدترین آپدیت اش را برای دانلود عرضه کرده ایم و پیش روی شماست! با نصب Heroes Arena برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی مبارزه ای نقش محور جالب با حضور کاراکترهایی خیالی و امکان انجام بازی آنلاین به صورت تک به تک، سه به سه و پنج به پنج با کاربران دیگر را تجربه کنید! تیمی قدرتمند از قهرمانان مورد علاقه خود تشکیل دهید، با دوستان خود یا کاربران آنلاین سراسر جهان متحد شوید و دسته دسته واحدهای جنگی دشمن، هیولاها و برجک های دفاعی آن ها را از بین ببرید تا در نهایت بتوانید به دستگاه مولد دشمن دست پیدا کنید و با نابودی آن پیروزی را از آن خود کنید! حریف یابی در بازی Heroes Arena یک رقیب هم سطح را پیش روی شما قرار میدهد تا با او به مبارزه بپردازید! کنترلرهای لمسی عالی در بازی Heroes Arena به شما امکان قرارگیری در نقش 20 کارکتر مختلف و مبارزه با رقبا را می دهند و ده ها سلاح خاص نیز برای خرید وجود دارد و می توانید به اسانی ان ها را بخرید و در نبردهایتان استفاده کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن اندروید و نقش آفرینی آنلاین هستید بدون شک Heroes Arena نظرتان را جلب میکند.

برای دانلود و دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , بازی های اندروید با دیتا , بازی های اندروید بدون دیتا , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Heroes Arena 1 , 8 , 2 - بازی نقش آفرینی فوق العاده میدان نبرد قهرمانان اندروید ! ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : NaserMirazei
ت : پنج شنبه 31 خرداد 1397
 

ARK: Survival Evolved بازی جدید، فوق العاده زیبا و کم نظیر در سبک بازیهای اکشن – ماجراجویی – بقا از Studio Wildcard برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم در اسرع وقت ان را حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای Survival را برای بار دیگر به وجد بیاوریم! همانطور که شاید خود نیز بدانید، بازی دایناسور محور و چند نفره Ark: Survival Evolved در ابتدا برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، مک در دسترس عموم قرار گرفت و امکان رام کردن بیش از 80 دایناسور مختلف را برای بازیکنان فراهم ساخت! اکنون شاهد عرضه نسخه اندرویدی این بازی فوق العاده زیبا در گوگل پلی هستیم، همانند نسخه دیگر پلتفرمها، در نسخه اندرویدی بازی ARK: Survival Evolved نیز امکان کشف طرح های ویژه‌، گشت و گذار در دنیای وسیع بازی، استفاده از هر وسیله‌ پیش رو، امکان ساخت اسلحه ها، لباس ها و دیگر اقلام و همچنین امکان ساخت پناهگاه‌ها، روستاها و حتی شهرهای بزرگ وجود دارد! هدف کلی بقای شماست، در یک دنیای بی نظیر برای ماه ها به گوشی میخکوب شوید و یکی از زیباترین بازیهای سبک بقا را تجربه کنید!

برای دانلود و دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , بازی های اندروید با دیتا , ,
:: برچسب‌ها: دانلود ARK: Survival Evolved 1 , 0 , 75 - بازی خارق العاده ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : NaserMirazei
ت : پنج شنبه 31 خرداد 1397

– بازی اکشن بقا در جزیره دور افتاده مخصوص اندروید همراه دیتا
یک بازی فوق العاده زیبا با طراحی و ساخت کم نظیر تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای بدون مشکل
پیشنهاد ویژه

Garena Free Fire یکی از زیباترین، محبوب ترین و جالب ترین بازیهای اکشن و بقا از استودیوی بازیسازی 111dots Studio برای دستگاه ها اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت گردیده است و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Garena Free Fire که به صورت سوم شخص طراحی و ساخته شده است، 30 بازیکن در یک جزیره دور افتاده حضور دارند و در این میان تنها یک برنده وجود خواهد داشت [در آپدیت جدید تعداد به 50 نفر رسیده است و این عدد ممکن است در بروزرسانی های بعدی افزایش داشته باشد!] ! برنده ی میدان کسی خواهد بود که بتواند از ایده های های کشنده دیگر بازیکنان و موانع جان سالم به در ببرید! در دنیای آزاد Garena Free Fire که به صورت اچ دی و گرافیک بالا و جزئیات زیاد طراحی شده است، بازیکنان توانایی گشت و گذار آزادانه را دارند و می توانند همانند یک انسان واقعی انواع کارهای مختلف را انجام دهند! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و سبک بقا هستید بدون شک Garena Free Fire با ساخت، طراحی و گیم پلی فوق العاده نظرتان را جلب میکند و تجربه ای متفاوت و یا یادماندنی از بازیهای اندروید را برایتان به ارمغان می اورد.

برخی از ویژگی های بازی اکشن و بقا Garena Free Fire اندروید :

  • جست و جو در دنیای بزرگ بازی برای پیدا کردن سلاح ها و دیگر آیتم ها
  • بازی در برابر 30 بازیکن و تبدیل شدن به آخرین مرد ایستاده در میدان نبرد
  • دوستان خود را به پیروزی برسانید و آخرین تیمی شوید که در آن قرار دارید
  • بازی در انواع و اقسام مکان ها و محیط های متنوع با جزئیات زیاد
  • ایجاد استراتژیک و سبک اختصاصی خود با انام کارهای مختلف
  • کنترلرهای لمسی خوب + طراحی و ساخت عالی و گیم پلی اعتیاداور

بازی Garena Free Fire هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز خوب 4.4 از 5.0 است که ما در فارسروید آخرین و جدیدترین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید. در اخر اینکه، بازی Garena Free Fire توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است.

توجه :

1 – بازی Garena Free Fire اینترنتی است و برای ورود به اتصال اینترنت نیاز است
2 – در صورت آماده شدن مود برای نسخه جدید، برای دانلود عرضه میشود .

تغییرات نسخه ی v1.18.0 :

* برای این نسخه در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است

برای دانلود و دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , بازی های اندروید با دیتا , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Garena Free Fire 1 , 18 , 0 - بازی اکشن و بقا فوق العاده اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : NaserMirazei
ت : پنج شنبه 31 خرداد 1397

تبلیغات
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی